Carra's World

If the Real World is not Enough Anymore…

Lagi

Jadi … saya dapet buku lagi… hasil menang kuis di blognya si Abah Labil nan Baik Hati…

Norak Norak Bergembira

 

Ini kali ketiga saya dapet hadiah.. kali kedua saya dapet buku :mrgreen: … dan ya memang di sana saya bisa menang kuis, karena kalo di tempat laen, saya ndak pernah beruntung… sekalipun diundi, sekalipun dinilai yang terbaik… saya itu NDAK PERNAH MENANG…

Cuma di blognya Abah Labil doang saya bisa menang… TIGA KALI menang lagi… dua kali dapet buku… sekalinya dapet HDE πŸ˜† … padahal jawabnya juga ngasal… males kalo musti gugling gugling.. jadi biasanya asbak doang… alias asal tebak… eee lha kok ya menang… tak lain tak bukan adalah karena kebaikan hati si Abah… betullll???

Makanya sengaja saya ndak link itu blog nya Abah… biar pada ga usah berkunjung ke sana… karena akan menambah saingan saya aja 😈

Anyway…

Makasih, Bah…!!!! πŸ˜€

Advertisements

Filed under: Carra's Life

2 Responses

  1. warm says:

    pemirsaaa
    ini link saya, link sayaa !
    *tereak2 pake tOA πŸ˜†

Leave a blah blah!

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Travellers

  • 101,994 drops

Storage

SEO Services & ToolsSubmit Express

Self-Portrait of @RedCarra

Blogger. Designer. Web-Marketer. Marketing and Visual Communicator. Social Media Junker.
Female. A wife. A mother of 2. Curvy. Short. Jeans or legging. T-Shirt or Batik. Backpack. Wild mind. Easy to get panic. Cynic. Rebellious. Logic. Realistic. Moody. Details. Impatient. Clumsy. Straight forward. Procrastinator. Black and Dark Maroon. Graphic Design. Webs and Blogs. Photography. Architecture. Interior. Crafts. Coffee. Guava Juice. Chocolate. Music. Internet. Book.

Me? Get hurt? Just do that to me one more time.

Tuiiiiittt!!!!

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 3,585 other followers

RSS Carra Design

  • Weekly Photo Challenge: Renewal
    This week WP Photo Challenge theme is Renewal … This word conjures a variety of images, from bright blossoms to meditating monks. When I think of β€œrenewal,” I think of […]

RSS Carra Media

  • Tips Sederhana Teknik Komposisi pada Fotografi
    Bisa motret? Pasti dijawab, bisa!Tapi kalau ditanya, bisa motret dengan bagus? Bisa jadi jawabnya rada lama, lalu ragu-ragu sebelum mengambil keputusan mau jawab apa.Kalau nggak, pasti berakhir dengan pertanyaan, motret dengan bagus itu yang gimana emang?Saya juga masih belum mahir-mahir banget dalam motret memotret. Nggak bisa bikin teori kalau keadaan cuac […]
%d bloggers like this: