Carra's World

If the Real World is not Enough Anymore…

Yang Tertunda

Ternyata begitu banyak yang tertunda… jadi mendingan sekalian aja saya jadiin bahan postingan… biar saya malu skalian, yang kayak gini di publish… ga cuma kerjaan kantor tapi termasuk proyek2 pribadi….

Caution : kalo Anda ga tertarik sama rambling dan kegiatan-kegiatan saya sehari-hari, saya sarankan ndak usah baca posting ini lebih lanjut… ndak ada tambahan pengetahuan di sini…

1. Background Twitter

  • Djawa Leather
  • Djawa Furni
  • Rumah Tropika
  • Nicefine

2. Product Categories n Styles Presentation

  • Kerangka
  • Draft
  • Kategori Fungsi
  • Kategori Style

(yg ini saya uda bikin kerangka…)

3. Website

  • Benerin kategorisasi produk
  • Benerin nama dan spesifikasi produk

4. Movie sample

  • Rustic Charm seri saja deh… ga usa banyak2 dulu….

5. Kamaratih

  • New Item crops
  • Upload flickr
  • Upload Web
  • Upload FB
  • Tag
  • Update Tokobagus

6. Me and Website

  • Reaktivasi Paypal
  • Resubmit adsense
  • posting lagi…… T__T

7. Re-packaging usaha cemilan T___T

8. Buka lapak batik di kantor…

 

Huahhhhhhhhh… Postponing? or … procrastinating?

Never know 😐

Advertisements

Filed under: Carra's Life, ,

One Response

  1. ansella says:

    hah? banyak bener mpok

Leave a blah blah!

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Travellers

  • 101,990 drops

Storage

SEO Services & ToolsSubmit Express

Self-Portrait of @RedCarra

Blogger. Designer. Web-Marketer. Marketing and Visual Communicator. Social Media Junker.
Female. A wife. A mother of 2. Curvy. Short. Jeans or legging. T-Shirt or Batik. Backpack. Wild mind. Easy to get panic. Cynic. Rebellious. Logic. Realistic. Moody. Details. Impatient. Clumsy. Straight forward. Procrastinator. Black and Dark Maroon. Graphic Design. Webs and Blogs. Photography. Architecture. Interior. Crafts. Coffee. Guava Juice. Chocolate. Music. Internet. Book.

Me? Get hurt? Just do that to me one more time.

Tuiiiiittt!!!!

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 3,585 other followers

RSS Carra Design

  • Weekly Photo Challenge: Renewal
    This week WP Photo Challenge theme is Renewal … This word conjures a variety of images, from bright blossoms to meditating monks. When I think of “renewal,” I think of […]

RSS Carra Media

  • Tips Sederhana Teknik Komposisi pada Fotografi
    Bisa motret? Pasti dijawab, bisa!Tapi kalau ditanya, bisa motret dengan bagus? Bisa jadi jawabnya rada lama, lalu ragu-ragu sebelum mengambil keputusan mau jawab apa.Kalau nggak, pasti berakhir dengan pertanyaan, motret dengan bagus itu yang gimana emang?Saya juga masih belum mahir-mahir banget dalam motret memotret. Nggak bisa bikin teori kalau keadaan cuac […]
%d bloggers like this: