Carra's World

If the Real World is not Enough Anymore…

Gisella’s 1st Anniversary

happy-bday

Filed under: Carra's Life, , , ,

11 Responses

  1. Eru says:

    Huhuy uda 1 taun ternyata,

    Dirgahayu ya Little Angel🙂 may you grow into a stunningly beautiful lady (inside and out)

  2. TamaGO says:

    gyaaa, gyaaaa
    No yg ini udah setaun lho, ayo jangan mau kalah
    *ngomporin demi ponakan*

  3. sentinelcore says:

    gubrak… ternyata tadi keselek ada yg ngomongin ternyata… tenang aja… lagi dalam proses tam…😉

    anyway… met ultah ya gissela…
    wishing all the best for you and your parents…😀

  4. Yu2n says:

    Happy Birthday Anggit…🙂
    wah.. ngga kerasa udah 1 taun yaa.. congrats yaa..
    Moga tambah lucu, cantik, pinter, dan semua-mua deh..
    cup cup pipi Anggit.. mmuaahh..

  5. ansella says:

    dedeeeeee……… ‘cipok cipok’

    wish kebagian nasi kuningnya juga (n_n)

  6. Ries says:

    Wah udah ulang tahun aja nih Anggit🙂
    Selamat ulang tahun Anggit, semoga nasi kuningnya sampe ke sini… eh *gak fokus gara2 sella* maksudnya tambah pinter, cepet ngomong, cepet jalan n lari-lari wkwkwk

  7. bundarie says:

    mbak carra..gak terasa udah setahun ya babynya.. duh..lucunya fotonyaaaa..

  8. deconlabel says:

    Semoga menjadi wanita shalehah .. amin ..🙂 duh jadi ingat fatheemahku ..😀

  9. ansella says:

    cipok cipok dede sell ama mamanya deh

    ‘tengkiyu buat bros kiyutnya ya’
    sekalian kirim poster yang udah dikasih cap kaki dedenya dong ^^
    DILARANG KERAS KIRIM POPOK! Apalagi POPOK BEKAS
    (n_n)

  10. warm says:

    waduh.. saya telat,,
    tidakkkk !!
    met ultah ‘nggit
    smoga makin keren dan paham akan sifat2 ibumu😀
    dan percayalah, kalo orang yg lahir di bulan oktober itu ditakdirkan untuk keren lahir batin, kau beruntung, nak:mrgreen:

  11. sherinesky says:

    itu pose yang nungging asoy geboy banget sih.. hehehehehe..

    semoga anggit menjadi anak yang tegar, tabah, sehat, dan pintar🙂

Leave a blah blah!

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Travellers

  • 99,109 drops

Storage

SEO Services & ToolsSubmit Express

Self-Portrait of @RedCarra

Blogger. Designer. Web-Marketer. Marketing and Visual Communicator. Social Media Junker.
Female. A wife. A mother of 2. Curvy. Short. Jeans or legging. T-Shirt or Batik. Backpack. Wild mind. Easy to get panic. Cynic. Rebellious. Logic. Realistic. Moody. Details. Impatient. Clumsy. Straight forward. Procrastinator. Black and Dark Maroon. Graphic Design. Webs and Blogs. Photography. Architecture. Interior. Crafts. Coffee. Guava Juice. Chocolate. Music. Internet. Book.

Me? Get hurt? Just do that to me one more time.

Tuiiiiittt!!!!

  • keyword plannernya kok kebanyakan mabok sekarang 1 hour ago
  • Chatting itu bisa menimbulkan 2 efek yg sangat berbeda memang ya; bikin seger, atau malah makin bikin bludrek. 1 hour ago
  • Pengin membelah diri. 6 hours ago
  • Hey, semua! Saya mencari artikel seputar dunia perempuan, misalnya seperti kecantikan, kesehatan wanita, mompreneurship, parenting, ... 13 hours ago
  • Yang lagi promil, coba kenali lagi masa suburnya. fb.me/4YBpi5INn 15 hours ago

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 3,585 other followers

RSS Carra Design

  • Weekly Photo Challenge: Renewal
    This week WP Photo Challenge theme is Renewal … This word conjures a variety of images, from bright blossoms to meditating monks. When I think of “renewal,” I think of […]

RSS Carra Media

  • Jangan Asal Cropping
    Cropping refers to the removal of the outer parts of an image to improve framing, accentuate subject matter or change aspect ratio. Depending on the application, this may be performed on a physical photograph, artwork or film footage, or achieved digitally using image editing software. The term is common to the film, broadcasting, photographic, graphic desig […]
%d bloggers like this: