Carra's World

If the Real World is not Enough Anymore…

Gisella’s 1st Anniversary

happy-bday

Advertisements

Filed under: Carra's Life, , , ,

11 Responses

  1. Eru says:

    Huhuy uda 1 taun ternyata,

    Dirgahayu ya Little Angel πŸ™‚ may you grow into a stunningly beautiful lady (inside and out)

  2. TamaGO says:

    gyaaa, gyaaaa
    No yg ini udah setaun lho, ayo jangan mau kalah
    *ngomporin demi ponakan*

  3. sentinelcore says:

    gubrak… ternyata tadi keselek ada yg ngomongin ternyata… tenang aja… lagi dalam proses tam… πŸ˜‰

    anyway… met ultah ya gissela…
    wishing all the best for you and your parents… πŸ˜€

  4. Yu2n says:

    Happy Birthday Anggit… πŸ™‚
    wah.. ngga kerasa udah 1 taun yaa.. congrats yaa..
    Moga tambah lucu, cantik, pinter, dan semua-mua deh..
    cup cup pipi Anggit.. mmuaahh..

  5. ansella says:

    dedeeeeee……… ‘cipok cipok’

    wish kebagian nasi kuningnya juga (n_n)

  6. Ries says:

    Wah udah ulang tahun aja nih Anggit πŸ™‚
    Selamat ulang tahun Anggit, semoga nasi kuningnya sampe ke sini… eh *gak fokus gara2 sella* maksudnya tambah pinter, cepet ngomong, cepet jalan n lari-lari wkwkwk

  7. bundarie says:

    mbak carra..gak terasa udah setahun ya babynya.. duh..lucunya fotonyaaaa..

  8. deconlabel says:

    Semoga menjadi wanita shalehah .. amin .. πŸ™‚ duh jadi ingat fatheemahku .. πŸ˜€

  9. ansella says:

    cipok cipok dede sell ama mamanya deh

    ‘tengkiyu buat bros kiyutnya ya’
    sekalian kirim poster yang udah dikasih cap kaki dedenya dong ^^
    DILARANG KERAS KIRIM POPOK! Apalagi POPOK BEKAS
    (n_n)

  10. warm says:

    waduh.. saya telat,,
    tidakkkk !!
    met ultah ‘nggit
    smoga makin keren dan paham akan sifat2 ibumu πŸ˜€
    dan percayalah, kalo orang yg lahir di bulan oktober itu ditakdirkan untuk keren lahir batin, kau beruntung, nak :mrgreen:

  11. sherinesky says:

    itu pose yang nungging asoy geboy banget sih.. hehehehehe..

    semoga anggit menjadi anak yang tegar, tabah, sehat, dan pintar πŸ™‚

Leave a blah blah!

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Travellers

  • 100,213 drops

Storage

SEO Services & ToolsSubmit Express

Self-Portrait of @RedCarra

Blogger. Designer. Web-Marketer. Marketing and Visual Communicator. Social Media Junker.
Female. A wife. A mother of 2. Curvy. Short. Jeans or legging. T-Shirt or Batik. Backpack. Wild mind. Easy to get panic. Cynic. Rebellious. Logic. Realistic. Moody. Details. Impatient. Clumsy. Straight forward. Procrastinator. Black and Dark Maroon. Graphic Design. Webs and Blogs. Photography. Architecture. Interior. Crafts. Coffee. Guava Juice. Chocolate. Music. Internet. Book.

Me? Get hurt? Just do that to me one more time.

Tuiiiiittt!!!!

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 3,585 other followers

RSS Carra Design

  • Weekly Photo Challenge: Renewal
    This week WP Photo Challenge theme is Renewal … This word conjures a variety of images, from bright blossoms to meditating monks. When I think of β€œrenewal,” I think of […]

RSS Carra Media

  • 7 Free Font Cakep untuk Menambah Keren Artwork Grafis Kamu
    Mau tambahan font-font keren untuk artwork kamu?Ini ada beberapa yang barangkali menarik dan bisa kamu install, supaya grafis kamu lebih keren. Nggak cuma yang tipe handwriting, juga ada tipe sans serif dan serif.7 Free font cakep untuk menambah keren artwork grafis kamu.1. Hello StockholmDownload di sini.2. SelimaDownload di sini.3. ArcticDownload di sini.4 […]
%d bloggers like this: