Carra's World

If the Real World is not Enough Anymore…

Mbah Merapi lagi Merokok

merapi udud

pagi ini… aku barusan dateng ke kantor… nengok ke arah utara kantorku… dan menemukan…

MERAPI LAGI UDUD (Jawa : merokok -red-)

emang tumben2an pagi ini cuaca cuerahhhh buangett nget ngettt… kalo lagi cerah gini… aku emang bisa liat merapi seutuhnya dari mana tempat aku duduk di kantor…

hehhh… lumayan menyegarkan…

semoga mbah merapi memang cuma merokok doang… tanpa niat untuk muntah😀 hehehe…

PAGIII, MBAHHHH… !!!!!!!!

Filed under: OOT, ,

7 Responses

  1. tehaha says:

    semoga semua baik2 saja ya mas…

    #carra said : *celingukan nyari “mas” yang dipanggil sama tehaha*😆

  2. achoey says:

    is mangan ora udud eneg
    jadi kalo ga eneg ya ga bakalan muntah
    tenang aja mbok

    kitu sanes?

    #carra said : wakakaka😆 itu yg suka dibilang sm temen2 cowok… wes mangan ora udud ki eneg…

  3. trycha says:

    iya..moga ga kenapa2…tapi kyknya dah mulai mendung lagi nich…

    #carra said : hati2 klo mo jalan… dah mulai hujan tuh😀

  4. Donny Reza says:

    titip salam sama si mbah ya, itu rokok yang ke berapa batang ya? untung bukan di jakarta, kalo di jakarta kena perda dan denda 50 juta tuh…kekekeke

    #carra said : wah… kalo mbah merapi mo didenda, yg maju mbah maridjan nanti… tambah kacau😆 bisa dikepret.. kekekeke…

  5. cK says:

    waaaah gambarnya kereeeen…😀

    tapi ga bahaya khan tuh?😕

    btw si mbah rokoknya apa?:mrgreen:

  6. chatoer says:

    Sekalian sediain kopinya, kalo merokok harus ada kopinya kan, hihihihi

  7. astutina says:

    sekarang mbah merapi lagi muntah-muntah. perlu dokter khusus menangani si Mbah. ratusan ribu orang dibuat repot… Cepat sembuh ya mbah..

Leave a blah blah!

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Travellers

  • 99,109 drops

Storage

SEO Services & ToolsSubmit Express

Self-Portrait of @RedCarra

Blogger. Designer. Web-Marketer. Marketing and Visual Communicator. Social Media Junker.
Female. A wife. A mother of 2. Curvy. Short. Jeans or legging. T-Shirt or Batik. Backpack. Wild mind. Easy to get panic. Cynic. Rebellious. Logic. Realistic. Moody. Details. Impatient. Clumsy. Straight forward. Procrastinator. Black and Dark Maroon. Graphic Design. Webs and Blogs. Photography. Architecture. Interior. Crafts. Coffee. Guava Juice. Chocolate. Music. Internet. Book.

Me? Get hurt? Just do that to me one more time.

Tuiiiiittt!!!!

  • keyword plannernya kok kebanyakan mabok sekarang 1 hour ago
  • Chatting itu bisa menimbulkan 2 efek yg sangat berbeda memang ya; bikin seger, atau malah makin bikin bludrek. 1 hour ago
  • Pengin membelah diri. 6 hours ago
  • Hey, semua! Saya mencari artikel seputar dunia perempuan, misalnya seperti kecantikan, kesehatan wanita, mompreneurship, parenting, ... 13 hours ago
  • Yang lagi promil, coba kenali lagi masa suburnya. fb.me/4YBpi5INn 15 hours ago

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 3,585 other followers

RSS Carra Design

  • Weekly Photo Challenge: Renewal
    This week WP Photo Challenge theme is Renewal … This word conjures a variety of images, from bright blossoms to meditating monks. When I think of “renewal,” I think of […]

RSS Carra Media

  • Jangan Asal Cropping
    Cropping refers to the removal of the outer parts of an image to improve framing, accentuate subject matter or change aspect ratio. Depending on the application, this may be performed on a physical photograph, artwork or film footage, or achieved digitally using image editing software. The term is common to the film, broadcasting, photographic, graphic desig […]
%d bloggers like this: