Carra's World

If the Real World is not Enough Anymore…

sms dikala banjir

tulilulit…. sms masuk… reading…

hua…ha…ha…. messnya kebanjiran…..!

reply…

ngungsiiiii!!! ngungsiiii!!!!

send…

tulilulit…. sms masuk… reading…

biar masuk tipi ngga usah ngungsi…. biar dievakuasi dgn perahu karet dan masuk tipi…

reply…

yo wes karepmu! (artinya : ya udah terserah!)

send…

tulilulit… sms masuk… reading…

hua… airnya masuk kamar…. 1 mata kaki… terus piye ki? (artinya  : trus gimana nih???)

reply…

Woo… lha gimana? Disuruh ngungsi ga mau… Pulsa aku habis ni!

send…

nunggu…

ga ada reply lagi…

apa benar-benar klelep (tenggelam) ya…?? 😦

hp dilock lagi…

Advertisements

Filed under: Carra's Life, ,

2 Responses

  1. […] tahun begini… apa ga pada capek? kebetulan salah satu anggota keluarga kemaren juga ngirim sms ‘agak’ bernada SOS… cuma my bro ga seberuntung para menteri yang bisa naik Nissan […]

  2. b4upr says:

    Ini sich yg aku alami……

    Dach no comment saja

    cm sedikit info saat itu di teras rumah yg kebanjiran terjadi

    “Lautan KECOA”….hiiii…….terus aku semprot pakai obat nyamuk wuaaaa malah pd lari kalang kabut trusss mati dan menjijikan………
    (2 binatang yg hrs mati didepanku adalah ular dan kecoa)

    TANPA AMPUN UTK ULAR DAN KECOA……

Leave a blah blah!

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Travellers

  • 101,995 drops

Storage

SEO Services & ToolsSubmit Express

Self-Portrait of @RedCarra

Blogger. Designer. Web-Marketer. Marketing and Visual Communicator. Social Media Junker.
Female. A wife. A mother of 2. Curvy. Short. Jeans or legging. T-Shirt or Batik. Backpack. Wild mind. Easy to get panic. Cynic. Rebellious. Logic. Realistic. Moody. Details. Impatient. Clumsy. Straight forward. Procrastinator. Black and Dark Maroon. Graphic Design. Webs and Blogs. Photography. Architecture. Interior. Crafts. Coffee. Guava Juice. Chocolate. Music. Internet. Book.

Me? Get hurt? Just do that to me one more time.

Tuiiiiittt!!!!

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 3,585 other followers

RSS Carra Design

  • Weekly Photo Challenge: Renewal
    This week WP Photo Challenge theme is Renewal … This word conjures a variety of images, from bright blossoms to meditating monks. When I think of “renewal,” I think of […]

RSS Carra Media

  • Tips Sederhana Teknik Komposisi pada Fotografi
    Bisa motret? Pasti dijawab, bisa!Tapi kalau ditanya, bisa motret dengan bagus? Bisa jadi jawabnya rada lama, lalu ragu-ragu sebelum mengambil keputusan mau jawab apa.Kalau nggak, pasti berakhir dengan pertanyaan, motret dengan bagus itu yang gimana emang?Saya juga masih belum mahir-mahir banget dalam motret memotret. Nggak bisa bikin teori kalau keadaan cuac […]
%d bloggers like this: